Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСугоняк, І. І.-
dc.contributor.authorКривонос, О. П.-
dc.contributor.authorПраздніков, В. О.-
dc.date.accessioned2023-06-14T11:38:49Z-
dc.date.available2023-06-14T11:38:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28282-
dc.descriptionСугоняк, І. І. Моделі та методи машинного навчання у прогнозі продажів / І. І. Сугоняк, О. П. Кривонос, В. О. Праздніков // Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем (КЗЯТПС – 2023) : тези доповідей XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 25–26 травня 2023 р.) : у 2 т. Т. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 307-309.uk_UA
dc.description.abstractУ висококонкурентному світі бізнесу прогнозування продажів з використанням моделей та методів машинного навчання стає необхідністю. Вони дозволяють компаніям отримувати перевагу над конкурентами, прогнозувати зміни в попиті, забезпечувати ефективне управління виробництвом, запасами та використанням наявних ресурсів і звісно ж знизити витрати. Орім того, моделі та методи машинного навчання дозволяють підвищити задоволеність клієнтів шляхом персоналізованих рекомендацій та пропозицій, що у свою чергу сприяє збільшенню продажів та покращенню взаємодії компаній зі споживачами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська Політехніка"uk_UA
dc.titleМоделі та методи машинного навчання у прогнозі продажівuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 25-26 травня 2023 року)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy-2023-Part 8 307-309.pdfнаукова доповідь442,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.