Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28630
Назва: Роль соціальних мереж в інбаунд маркетинговій стратегії для стартапів
Автори: Вербицька, А. В.
Бабаченко, Л. В.
Лисенко, І. В.
Ключові слова: стартап
інбаунд маркетинг
канали комунікації
стратегія
контент-маркетинг
Дата публікації: 2023
Серія/номер: Академічні візії;№ 17
Короткий огляд (реферат): У даній статті визначено поняття «стартап», основні етапи розвитку стартапу і складові його успіху. Також розглянуто маркетинговий підхід – inbound (вхідний) маркетинг. Поява цього підходу обумовлена трансформаційними змінами економіки, необхідністю адаптації маркетингу до цифровізації економіки. Досліджено сутність поняття «інбаунд маркетинг», визначено його основні принципи та особливості. Зосереджено увагу на значенні такого майданчика, як соціальні мережі у контексті побудови маркетингової інбаунд стратегії. Розкрито основні переваги та особливості соціальних мереж через призму сьогодення, а також визначено роль реалізації контенту через соціальні мережі в інбаунд маркетинговій стратегії розвитку стартапів.
Опис: Вербицька, А. В. Роль соціальних мереж в інбаунд маркетинговій стратегії для стартапів / А. В. Вербицька, Л. В., Бабаченко, І. В. Лисенко. - Академічні візії. - 2023. - № 17. https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/243
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28630
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль соціальних мереж в інбаунд маркетинговій стратегії для стартапів.pdfстаття1,81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.