Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидоренко, І. В.-
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-07-27T13:11:52Z-
dc.date.available2023-07-27T13:11:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28637-
dc.descriptionСидоренко, І. В. Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні / І. В. Сидоренко, І. В. Лисенко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. – 2010. – № 46. – С. 296-304.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуті основні етапи становлення та розвитку системи банківського маркетин- гу,визначені функції, принципи та специфічні ознаки розвитку даної системи. В ході дослі- дження були виявлені проблеми з якими стикаються комерційні банки при застосуванні у своїй діяльності основних положень маркетингуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : ЧНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Чернігівського державного технологічного університету;№ 46-
dc.titleСтановлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні (№ 46).pdfстаття262,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.