Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28815
Назва: Marketing innovation in brand development
Автори: Лисенко, І. В.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): In the context of globalization, the decisive factor in the competitiveness of companies is the effectiveness of the marketing system, but most attention is paid to the development of innovation marketing, as innovation leads to completely new products that are often in demand and play a major role in competitiveness. Also, in today's world, companies can not exist without innovative processes in the production and creation of innovative tools.
Опис: Lysenko, I. V. Marketing innovation in brand development / I. V. Lysenko // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали XІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Чернігів 16 листопада 2021 р.) – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 60-64. https://stu.cn.ua/wp-content/uploads/2022/09/zbirnyk-tez-16.11.21.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28815
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей XІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing innovation in brand development.pdfнаукова доповідь457,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.