Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова, І. В.-
dc.contributor.authorАртеменко, К. Т.-
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-14T11:12:21Z-
dc.date.available2023-09-14T11:12:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28817-
dc.descriptionПопова, І. В. SMM як елемент маркетингу у соціальних мережах / І. В. Попова, К. Т. Артеменко ; наук. керівник І. В. Лисенко // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2022) : матеріали ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20 грудня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 235-237.uk_UA
dc.description.abstractДослідження ринку показують, що найефективнішими каналами збуту споживчих товарів у 2021-2022 роках стали соціальні мережі. Маркетинг у соціальних мережах – новий рекламний інструмент, який з кожним роком завойовує все більшу аудиторію. Кожен день SMM активно вдосконалюється та заповнює Інтернет через продажі за допомогою своїх інструментів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleSMM як елемент маркетингу у соціальних мережахuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 2022 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SMM як елемент маркетингу у соціальних мережах.pdfнаукова доповідь535,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.