Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-14T11:19:42Z-
dc.date.available2023-09-14T11:19:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28818-
dc.descriptionLysenko, I. V. The role of innovation in the marketing activities of enterprises / I. V. Lysenko // Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття : матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. молодих учених та студентів (1 грудня 2021 р.). - Київ : ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК». 2021. - С. 128-130.uk_UA
dc.description.abstractIn conditions of fierce competition, the pace of innovative development of enterprises becomes an extremely important factor in their successful operation. It is necessary to pay much more attention to improvement of parameters and indicators of the made production, their quality, increase of a technical level of production.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКиїв : ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»uk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmodernizationuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectstrategiesuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleThe role of innovation in the marketing activities of enterprisesuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The role of innovation in the marketing activities of enterprises.pdfнаукова доповідь124,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.