Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-14T11:45:09Z-
dc.date.available2023-09-14T11:45:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28820-
dc.descriptionLysenko, I. V. Tone of voice a brand's and its impact on business / I. V. Lysenko // Академічна й університетська наука: результати та перспективи : зб. наук. праць XІV Міжнарод. наук.-практ. конференції (м. Полтава, 09 грудня 2021 р.). – Полтава : Полтавська політехніка, 2021. – С. 39-41.uk_UA
dc.description.abstractLike the brands themselves, branding trends need to be updated from time to time so as not to lose touch with reality. Branding trends that once seemed modern and advanced are suddenly becoming obsolete. To stay relevant to your audience in the new year, you should consider the main trends. Today’s customers are very picky, they have little to surprise, so you should not have high hopes for a hype slogan and a bright logo. In order to touch the heart of the audience you need to speak to her in one language.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтава : Полтавська політехнікаuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjecttrendsuk_UA
dc.subjectbrand voiceuk_UA
dc.subjecttone of voiceuk_UA
dc.titleTone of voice a brand's and its impact on businessuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tone of voice a brand's and its impact on business.pdfнаукова доповідь507,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.