Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28821
Назва: Взаємозв’язок медіапланування та брендингу
Автори: Лисенко, І. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпро : НТУ «ДП»
Короткий огляд (реферат): Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів дозволяє забезпечити широке охоплення цільової аудиторії та максимальну ефективність рекламної кампанії, а правильно побудований бренд допомагає залучити нових клієнтів та зберегти існуючих. Медіапланування та брендинг – дві взаємопов’язані стратегії маркетингу, які взаємодіють для забезпечення максимальної ефективності маркетингової кампанії.
Опис: Лисенко, І. В. Взаємозв’язок медіапланування та брендингу / І. В. Лисенко // Наукова весна 2023 : матеріали XIІI Міжнарод. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (м.Дніпро, 1–3 березня 2023 р.). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 439-441.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28821
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Взаємозв’язок медіапланування та брендингу.pdfнаукова доповідь325,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.