Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28827
Назва: Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах глобальних викликів
Інші назви: Digitalization of marketing activities under global challenges
Автори: Лисенко, І. В.
Отчиченко, Є. С.
Ключові слова: маркетинг
діджиталізація
інновації
бізнес
розвиток
сучасні маркетингові інструменти
marketing
digitalization
innovation
business
development
modern marketing tools
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київ : КНЕУ
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано вплив сучасних принципів та інструментів маркетингової діяльності в умовах невизначеності ринкового середовища. Особлива увага приділена діджиталізації маркетингової діяльності, як пріоритетного завдання інноваційного розвитку бізнесу. Запропоновані прийоми дозволять створити нові можливості та сформувати стійкі конкурентні переваги бізнесу.
Опис: Лисенко, І. В. Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах глобальних викликів / І. В. Лисенко, Є. С. Отчиченко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : матеріали II Міжнарод. наук.-практ. нтернет-конф. : [електронний ресурс]. – Київ : КНЕУ, 2022. - С. 26-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28827
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах глобальних викликів.pdfнаукова доповідь306,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.