Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-18T09:08:26Z-
dc.date.available2023-09-18T09:08:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28830-
dc.descriptionЛисенко, І. В. Інноваційні аспекти маркетингової діяльності підприємств / І. В. Лисенко //Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2021) : тези доповідей ІІ Міжнаро. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 17 грудня 2021 р.) : у 2 ч. Ч. ІI. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 7-8.uk_UA
dc.description.abstractВ Україні багато підприємств досить повільно вдосконалюють технологію та організацію виробництва, рідко модернізують обладнання та не завжди мають достатніх коштів для придбання нового. Попри великий виробничий потенціал вітчизняних підприємств, випуск конкурентоспроможної продукції зростає низькими темпами. Це не дозволяє розширювати ринки збуту та збільшувати продажі. Як результат, маємо невеликі прибутки й незначні внески в економічний розвиток країни. Тому необхідно значно прискорити процес створення та впровадження у виробництво сучасної продукції, за короткий час досягти максимального випуску інноваційних товарів та послуг. Розв’язанню цієї проблеми сприяє регулярна реконструкція підприємств та модернізація виробництва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleІнноваційні аспекти маркетингової діяльності підприємствuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 2021 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інноваційні аспекти маркетингової діяльності підприємств.pdfнаукова доповідь252,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.