Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28837
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-19T08:47:34Z-
dc.date.available2023-09-19T08:47:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28837-
dc.descriptionЛисенко, І. В. Проблеми формування та функціонування маркетингу інновацій у сучасних умовах : Міжнародне науково-технічне співробітництво: принципи, механізми, ефективність : збірник наук. праць XIX (XXXI) Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 16 - 17 берез. 2023 р.). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во Політехніка, 2023. – С. 56-57.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах стрімких технологічних змін, однією з головних проблем формування та ефективності маркетингу інновацій є недостатня увага компаній до розробки стратегій маркетингу, спрямованих на впровадження інноваційних продуктів та послуг. Маркетинг інновацій є ключовим чинником успіху компаній в індустрії. Для ефективного використання потенціалу новітніх технологій та забезпечення конкурентоспроможності на ринку, компанії повинні розробляти та впроваджувати інноваційні продукти та послуги.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиїв : КПІ ім. Ігоря Сікорськогоuk_UA
dc.titleПроблеми формування та функціонування маркетингу інновацій у сучасних умовахuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблеми формування та функціонування маркетингу інновацій у сучасних умовах.pdfнаукова доповідь110,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.