Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.contributor.authorБойко, В.-
dc.date.accessioned2023-09-19T08:56:31Z-
dc.date.available2023-09-19T08:56:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28838-
dc.descriptionЛисенко, І. Роль брендування у створенні стійкої конкурентоспроможності бізнесу в умовах цифровизації / Лисенко І., Бойко В. // Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва [Електронний ресурс] : мaтepiaли Міжнар.наук.-практ. конф. (м. Івано-Франківськ, 27-28 квітня 2023 р.). – Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. – С. 448-451uk_UA
dc.description.abstractБрендування є ключовим елементом у сучасному бізнесі, який може значно вплинути на стійкість конкурентоспроможності компанії. Процеси цифровізації відкривають нові можливості для використання сучасних технологій та інноваційних підходів у створенні брендів. Сучасні інструменти маркетингової комунікації, такі як соціальні медіа та відео, дозволяють підвищити ефективність брендування та підвищити свідомість про бренд серед цільової аудиторії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвів : Видавець Кошовий Б.-П.О.uk_UA
dc.titleРоль брендування у створенні стійкої конкурентоспроможності бізнесу в умовах цифровизаціїuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.