Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.contributor.authorГавриш, Н. О.-
dc.date.accessioned2023-09-21T11:12:23Z-
dc.date.available2023-09-21T11:12:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28843-
dc.descriptionЛисенко, І. В. Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними? / І. В. Лисенко, Н. О. Гавриш // Наукова весна 2023 : матеріали XIІI Міжнарод. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (м.Дніпро, 1–3 березня 2023 р.). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 437-439.uk_UA
dc.description.abstractСоціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а й враховувати цінності своїх споживачів та суспільства в цілому.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпро : НТУ «ДП»uk_UA
dc.titleЧому бренди повинні бути соціально-відповідальними?uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними.pdfнаукова доповідь327,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.