Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПікуль, Є. Ю.-
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-21T11:16:27Z-
dc.date.available2023-09-21T11:16:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28844-
dc.descriptionПікуль, Є. Ю. Трансформація брендів в умовах війни: виклики та можливості / Є. Ю. Пікуль, І. В. Лисенко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (02 листопада 2022 р.). – Харків, 2022. – С. 174-176.uk_UA
dc.description.abstractУкраїнський бізнес ще не оговтався від кризи через пандемію COVID-19, а вже стикнувся з новими викликами повномасштабної війни. Багато підприємств зазнали значних збитків та руйнувань, через це або повністю припинили, або призупинили свою діяльність. Серед основних проблем, які не дозволяють відновлюватися та розвивати бізнес під час війни – мала кількість платоспроможних клієнтів, непрогнозованість розвитку ситуації в країні та відсутність достатнього капіталу. Однак, на щастя, багато українських підприємців адаптуються до нових умов, знаходять ресурси та продовжують підтримувати державу та допомагати збройним силам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleТрансформація брендів в умовах війни: виклики та можливостіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трансформація брендів в умовах війни виклики та можливості.pdfнаукова доповідь277,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.