Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВербицька, А. В.-
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.date.accessioned2023-10-06T11:49:59Z-
dc.date.available2023-10-06T11:49:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28871-
dc.descriptionТоварна інноваційна політика : метод. вказ. до практ. занять для здобувачів вищ. освіти друг. (магістер.) рівня освіт.-проф. програми «Маркетинг» спеціальності «075 Маркетинг» всіх форм навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – 27 с.uk_UA
dc.description.abstractМетою навчальної дисципліни ««Товарно-інноваційна політика» є формування у здобувачів вищої освіти системи науково-теоретичних та практичних знань стосовно основних положень, методів та механізмів формування товарної інноваційної політики підприємств та формування знань і навичок стосовно обґрунтування маркетингових рішень в процесі стратегічного планування інноваційного процесу для створення комерційно вигідних нових товарів. Завдання курсу «Товарна інноваційна політика» спрямовані на поглиблення теоретичної та аналітичної підготовки здобувачів вищої освіти. Завдання дисципліни полягає в тому, щоб розкрити: наукові засади маркетингу продуктових інновацій; методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів; способи використання сучасних методів, прийомів генерування ідей, функціонально-економічного обгрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleТоварна інноваційна політика : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» спеціальності «075 Маркетинг» всіх форм навчанняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Вербицька А. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5036 Метод до практ та сам роботи_ТІП_1 (2).pdfметодичні вказівки345,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.