Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28937
Назва: Цифровізація малого та середнього підприємництва: маркетингово-логістичні рішення в сфері електронної комерції
Інші назви: Digitalization of small and medium-sized enterprises: marketing and logistics solutions of e-commerce
Автори: Іванова, Н. В.
Кубліцька, О.
Ключові слова: e-commerce
digital technologies
digitalization
retail
enterprise logistics and marketing systems
logistics support
marketing support
small and medium-sized enterprises
retail
entrepreneurship
електронна комерція
цифрові технології
цифровізація
роздрібна торгівля
логістично-маркетингові системи підприємства
логістичне забезпечення
маркетингове забезпечення
малі та середні підприємства
ритейл
підприємницька діяльність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (34)
Короткий огляд (реферат): Уточнено поняття електронної комерції, яке пропонується розглядати з позицій ціннісного підходу. Виявлено, що рівень впровадження електронної комерції серед малих і середніх підприємств (МСП) в Україні є недостатнім. Підкреслено стимулюючу, стримуючу та дуальну роль факторів, що впливають на впровадження цифрових технологій, зокрема електронної комерції серед МСП. Виділено технологічні, організаційні, управлінські групи факторів та групу факторів зовнішнього середовища; досліджено їх природу та вплив на впровадження електронної комерції в діяльність МСП роздрібної торгівлі. Авторами запропоновано концептуальну модель впливу факторів на рішення МСП сфери роздрібної торгівлі щодо впровадження технологій електронної комерції. Виклики сьогодення обумовлюють необхідність переведення роздрібної торгівлі у цифровий формат, особливо у сфері малого та середнього підприємництва. Доведено тісний зв’язок маркетингового забезпечення та логістичного обслуговування, зокрема в сфері ритейлу. Розглянуто процес забезпечення ефективності електронної комерції на основі формування маркетингово-логістичної системи МСП з конкретизацією складових таких систем.
Опис: Іванова, Н. Цифровізація малого та середнього підприємництва: маркетингово-логістичні рішення в сфері електронної комерції / Н. Іванова, О. Кубліцька // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 2 (34). - С. 101-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28937
Розташовується у зібраннях:Іванова Н. В.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2023. – №2 (34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
101-116.pdfстаття512,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.