Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопело, О. В.-
dc.contributor.authorЛисогор, І.-
dc.date.accessioned2023-11-01T10:52:49Z-
dc.date.available2023-11-01T10:52:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28939-
dc.descriptionПопело, О. Цифровий маркетинг як інструмент виходу торговельного підприємства на міжнародні ринки / О. Попело, І. Лисогор // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 2 (34). - С. 117-129.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена цифровому маркетингу як інструменту, який доцільно використовувати торговельним підприємствам для ефективної експансії на міжнародні ринки. Проаналізо-вано показники цифровізації діяльності торгових підприємств в Україні. Систематизовано способи виходу на закордонні ринки. Розглянуто досвід вітчизняного торговельного підприємства в міжнародній діяльності. Проведено аналіз найбільших маркетплейсів Європейського Союзу. Окреслено тенденції цифровізації діяльності торгових підприємств. Проаналізовано переваги та недоліки запровадження цифрового маркетингу. Досліджено можливості й загрози, які з’являються для торговельних підприємств у процесі розвитку цифрової торгівлі в Україні та світі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 2 (34)-
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectторговельні підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетплейсuk_UA
dc.subjectторговельні майданчикиuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjecttrade enterprisesuk_UA
dc.subjectmarketplaceuk_UA
dc.subjecttrading platformsuk_UA
dc.subjectinternational marketuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleЦифровий маркетинг як інструмент виходу торговельного підприємства на міжнародні ринкиuk_UA
dc.title.alternativeDigital marketing as a tool for trading enterprises to international marketsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractalt1The article is devoted to digital marketing as a tool that can be used by trade enterprises for effective expansion into international markets. The indicators of digitization of trading enterprises in Ukraine were analyzed. Methods of entering foreign markets are systematized. The experience of a domestic trade enterprise in international activity is considered. The analysis of the largest marketplaces of the European Union was carried out. The trends of digitization of trading enterprises are outlined. The advantages and disadvantages of introducing digital marketing are analyzed. Opportunities and threats that appear for trade enterprises in the process of development of digital trade in Ukraine and the world have been studied. It was determined that digital marketing, having a systemic basis, is a multifaceted process that has advantages and disadvantages. It is substantiated that the introduction of digital marketing at commercial enterprises provides information exchange processes regarding planning, organization, implementation, control, adaptive management and adjustment of the use of digital tools. It has been proven that digital marketing is an effective tool that allows you to test the company's competitive advantages in practice and minimize potential losses in case of mistakes with the choice of marketing strategy. The article claims that in today's digital society, digital marketing is the most important field of marketing, which is able to ensure competitiveness in domestic and foreign markets, as it enables a trading company to expand communications with customers and reach a new level of relationships. It has been studied that such trends increase the opportunities of trade enterprises, open new horizons for development, and on the other hand, intensify global competitive relations.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Попело О. В.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2023. – №2 (34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
117-129.pdfстаття716,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.