Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолковниченко, С. О.-
dc.date.accessioned2023-12-07T09:06:51Z-
dc.date.available2023-12-07T09:06:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/29102-
dc.descriptionПолковниченко, С. О. Роль економічних знань у підготовці сучасного маркетолога / С. О. Полковниченко // Бухгалтерський облік, оподаткування, аналіз і аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : тези доповідей ІХ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 27 листопада 2023 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 115-117.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглянуто важливість якісної економічної освіти для маркетологів, яка формує вміння аналізувати економічні умови, приймати обґрунтовані стратегічні рішення та адаптувати маркетингові стратегії до змін у бізнес-середовищі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.subjectекономічні знанняuk_UA
dc.subjectмаркетологuk_UA
dc.subjectекономічна освітаuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectекономічні компетенціїuk_UA
dc.titleРоль економічних знань у підготовці сучасного маркетологаuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 27 листопада 2023 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бух. облік-115-117.pdfнаукова доповідь765,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.