Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.contributor.authorВербицька, А. В.-
dc.contributor.authorЗабаштанська, Т. В.-
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2024-02-20T13:46:34Z-
dc.date.available2024-02-20T13:46:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/29594-
dc.descriptionВ2В маркетинг : метод. вказ. до виконання курс. роботи для здобувачів вищ. освіти перш. (бакалавр.) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освіт. програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» / уклад.: Л. В. Бабаченко, А. В. Вербицька, Т. В. Забаштанська, І. В. Лисенко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» 2024. - 38 с.uk_UA
dc.description.abstractОсновним предметом В2В маркетингу є сукупність взаємин між різними учасниками ринку, що виникають унаслідок ділової активності, тобто відносин купівлі-продажу. В2В маркетинг охоплює цілісний комплекс ділових взаємин між різними господарюючими суб’єктами, які здійснюються у межах галузі чи території. В2В маркетинг є сучасним каталізатором економічного розвитку, оскільки забезпечує як на рівні країни, так і на рівні окремого підприємства вирішення взаємопов’язаних завдань По-перше, він може бути використаний як ефективний інструмент вибору стратегії економічного розвитку і напряму структурної перебудови в умовах обмежених природних, фінансових і трудових ресурсів. По-друге, В2В маркетинг здатний сприяти вдосконаленню економічної та соціальної системи за рахунок здійснення контролю за трендами попиту та пропозиції, які мають місце в певних галузях чи сферах діяльності. Важливим етапом вивчення дисципліни «В2В маркетинг» є підготовка курсової роботи. Виконання курсової роботи сприятиме формуванню навичок самостійної дослідницької роботи у сфері В2В маркетингу, наукового і практичного підходу до освоєння навчального матеріалу; вирішення конкретних завдань щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства та обгрунтування маркетингових рішень. Крім того, курсова робота дозволяє здійснити контроль за самостійною роботою здобувачів вищої освіти і оцінити підготовку майбутніх фахівців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleВ2В маркетинг : методичні вказівки до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Забаштанська Т. В.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Вербицька А. В.: навчально-методичні видання
Лисенко І. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5170 В2В маркетинг_Метод_КР_2024.pdfметодичні вказівки535,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.