Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29927
Назва: Чинники впливу на розвиток мережевого ритейлу
Інші назви: Factors of influence on the development of network retail
Автори: Дмитрук, А.
Ключові слова: чинники
мережевий ритейл
торгівля
роздрібна торгівля
економічні чинники
політичні чинники
соціальні чинники
ендогенні чинники
екзогенні чинники
factors
network retail
trade
retail trade
economic factors
political factors
social factors
endogenous factors
exogenous factors
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 2 (27)
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність дослідження чинників впливу на розвиток мережевого ритейлу. Проведено огляд підходів науковців щодо розгляду чинників впливу на розвиток мережевого ритейлу. Здійснено систематизацію та запропоновано авторське бачення класифікації чинників впливу на розвиток мережевого ритейлу. Запропоновано класифікувати чинники впливу на розвиток мережевого ритейлу за такими ознаками: 1.За середовищем: ендогенні та екзогенні. 2.За характером впливу: позитивні та деструктивні. 3.За напрямом впливу: прямі та непрямі. 4.За тривалістю дії: постійні та тимчасові. 5.За охопленням впливу: загальні, специфічні та індивідуальні. 6. За ступенем урегульованості впливу: регульовані та нерегульовані. 7.За ступенем реалізації впливу: реальні та потенційні.8. За рівнем матеріалізації: традиційні та віртуальні.
Опис: Дмитрук, А. Чинники впливу на розвиток мережевого ритейлу / А. Дмитрук // Науковий вісник Полісся. - 2023. - N 2 (27). - С. 79-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/29927
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2023. – №2 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5. Дмитрук.pdfстаття291,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.