Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Н. В.-
dc.contributor.authorБондаренко, А.-
dc.date.accessioned2024-04-18T09:13:40Z-
dc.date.available2024-04-18T09:13:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/29983-
dc.descriptionІванова, Н. Інноваційні підходи до управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств у сфері e-commerce / Н. Іванова, А. Бондаренко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 3 (35). - С. 71-81.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено підходи до дефініції «конкурентоспроможність підприємства». Виділено внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Виявлено зв’язок між конкурентоспроможністю та інноваційністю підприємств у сфері електронної комерції. Розглянуто перспективи використання інноваційних підходів до управління конкурентоспроможністю підприємств у сфері електронної комерції. Сформовано етапи процесу управління конкурентоспроможністю підприємств електронної комерції. Розглянуто підходи до управління конкурентоспроможністю підприємств, а також ідентифіковано загальні та специфічні принципи управління конкурентоспроможністю. Розглянуто специфічні вимоги до оцінки конкурентоспроможності підприємств електронної комерції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління;№ 3 (35)-
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectinnovative developmentuk_UA
dc.subjectdigitizationuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjecttrading businessuk_UA
dc.subjectcommercial activityuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectдиджиталізаціяuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectторговельний бізнесuk_UA
dc.subjectкомерційна діяльністьuk_UA
dc.subjectритейлuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи до управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств у сфері e-commerceuk_UA
dc.title.alternativeInnovative approaches to management of the competitiveness of trading companies in the e-commerce sphereuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractalt1This article improves the academic understanding of the innovative approaches to the management of enterprise competitiveness in the sphere of electronic commerce. E commerce competitiveness is an integral indicator that characterizes the effectiveness of the enterprise’s activities, the stage and possibility of its development, and changes aimed to increase the resilience of the enterprise to disruptions within the industry and socio economic system. The au thors proposed to identify the competitiveness of the e commerce enterprise as a complex characteristic that reflects the ability of the enterprise to resist competition in the short term and long term perspectives due to the set of competitive advantages formed with the help of internal and external resources. The research helped to identify the direct link between competitiveness and innovativeness of e commerce enterprises. Among the internal factors that influence the enterprise’s competitiveness, there are resources available to the enterprise; marketing potential; financial opportunities; supply system; strategy and tactics; characteristics of goods and services; and innovativeness of the enterprise. At the same time, external factors that influence th e enterprise’s competitiveness include the influence of external agents (consumers, suppliers, etc.), competition level, and dissemination of innovative solutions within the industry. The authors formed stages of the process of managing the competitiveness of e commerce enterprises. The authors propose to use process, systems, situations, and innovative approaches to managing the competitiveness of e commerce enterprises and also examine their features and mechanisms of action in detail. It needs to be note d that innovations that an enterprise adopts should align with the general enterprise’s strategy and align with its resource potential. There is also the perspective of combining tangible and intangible resources to create a unique value proposition.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Іванова Н. В.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2023. – №3 (35)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
71-81.pdfстаття392,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.