Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/30122
Назва: Філософсько-методологічні засади дослідження креативності як ресурсу економіки
Автори: Шакун, Н. В.
Ключові слова: економіка
креативність
креативні індустрії
ресурс
філософія
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Актуальність філософського обґрунтування креативності та творчості зумовлена потребою відповіді науковців і практиків на виклики глобалізації, модернізації, цифровізації сучасного суспільства. Під впливом вищезгаданих процесів змінюються конфігурація сучасного соціального простору, характер і форми людського буття у світі та способи освоєння світу людиною. Більше того, докорінної трансформації зазнає уявлення про чинники людської діяльності, адже сьогодні стає зрозуміло, що саме творча діяльність є основою інновацій у соціальній, економічній, політичній, духовній сферах.
Опис: Шакун, Н. В. Філософсько-методологічні засади дослідження креативності як ресурсу економіки / Н. В. Шакун // Стратегічні орієнтири сталого розвитку в Україні та світі : зб. тез доп. ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. молод. учених (м. Чернігів, 21 квіт. 2023 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 437-439.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/30122
Розташовується у зібраннях:Шакун Н. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених (м. Чернігів, 21 квітня 2023 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ.pdfнаукова доповідь4,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.