Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/30263
Назва: Особливості комунікаційної політики в банківській сфері
Автори: Рябов, І. Б.
Лойченко, М. Л.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Розвиток цифрових комунікацій забезпечує можливості активного пошуку інформації самим споживачем. Тому проблема ефективності комунікативної діяльності стає актуальною для українських банків. Більшість фахівців зазначають, що сьогодні лише орієнтація комунікації на запити споживачів дозволить отримати кращу конкурентну позицію та сформувати відповідний імідж банку. Актуальність обраної теми обумовлюється необхідністю створення системи взаємодії з клієнтами та партнерами банку за допомогою відповідних заходів комунікаційної політики. Маркетингові комунікації відіграють тут особливу роль, оскільки вони доносять до контактних аудиторій переваги банківських продуктів, які є неосяжними для тактильного відчуття.
Опис: Рябов І. Б. Особливості комунікаційної політики в банківській сфері / І. Б. Рябов, М. Л. Лойченко // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : [колект.] монографія. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С. 244-256.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/30263
Розташовується у зібраннях:Рябов І. Б.: монографії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.