Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/30264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова, Т. А.-
dc.contributor.authorЛуцька, А. А.-
dc.date.accessioned2024-06-11T08:15:59Z-
dc.date.available2024-06-11T08:15:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/30264-
dc.descriptionРябова, Т. А. Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємств / Т. А . Рябова, А. А. Луцька // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : [колект.] монографія. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С. 232-243.uk_UA
dc.description.abstractХарактерною особливістю сучасного розвитку України є підвищення відкритості економіки, лібералізація зовнішньої торгівлі та посилення впливу міжнародної конкуренції на національні ринки товарів та послуг. Тому необхідною є низка заходів щодо забезпечення стійких конкурентних переваг вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і світових ринках. У довгостроковій перспективі виживання і розвиток підприємства залежать від здатності своєчасно передбачити зміни на ринку і відповідним чином адаптувати свою структуру і зміст портфеля продукції. Щоб бути ефективним, таке стратегічне мислення має бути системним і націленим на «підприємство майбутнього», на підготовку дій, які забезпечать бажані результати.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : ЧНТУuk_UA
dc.titleРоль стратегічного маркетингу в діяльності підприємствuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: монографії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.