Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/30363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорна, Н. С.-
dc.date.accessioned2024-07-03T11:40:27Z-
dc.date.available2024-07-03T11:40:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/30363-
dc.descriptionНагорна, Н. С. Особливості психологічного портрета особистості соціального підприємця / Н. С. Нагорна // Вісник Львівського університету. Серія: Психологічні науки. - 2022. - Вип. 14. - С. 40-47.uk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізуються особливості дослідження психологічного портрету особистості соціального підприємця. Спираючись на результати вітчизняних та зарубіжних наукових пошукань, авторка вказує, що образ підприємця почав формуватися з моменту виникнення підприємництва як сфери діяльності. З тих пір, під впливом різноманітних суспільних процесів (громадянських, політичних, економічних, соціальних, екологічних, психологічних та безпекових) відбулась трансформація уявлень про підприємця взагалі, так і його професійно-особистісних якостей, мотивації, ціннісних орієнтацій зокрема. Якщо ранішні уявлення про підприємця давали розуміння про необхідність тих чи інших якостей особистості, рис характеру (готовність брати на себе ризики, орієнтир на прибутковість власної діяльності, конкуренцію, організація виробництва та роботи з іншими, інноваційність у щодо товару або способу його виробництва). То сучасні дослідження дають опис та ґрунтовну характеристику якостей типового та успішного підприємця. В статті приділяється увага вивченню ціннісних орієнтацій підприємця, мотивів його діяльності, оскільки ці аспекти психологічного портрету зазнали значних змін через розвиток та впровадження концепцій сталого розвитку суспільства, соціально відповідального бізнесу, соціального підприємництва. Психологічний портрет соціального підприємця окреслено через притаманність особистості наступних характеристик: підприємливості (активність, незалежність, ризикованість, ініціативність та творчість); вмотивованості як на успіх у підприємництві, так і у досягненні сталих соціальних змін (вектор мотивації, моральність, альтруїзм); діловитості (цілеспрямованість, рішучість, прагнення до вдосконалення, наполегливість, поінформованість,); відкритості до взаємодії з іншими (комунікабельність, емпатійність та довіра, партисипативність).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Львівського університету. Серія: Психологічні науки;Вип. 14-
dc.subjectentrepreneurshipuk_UA
dc.subjectentrepreneuruk_UA
dc.subjectsocial entrepreneuruk_UA
dc.subjectpsychological portraituk_UA
dc.subjectpsychological portrait of the personality of a social entrepreneuruk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectпідприємецьuk_UA
dc.subjectсоціальний підприємецьuk_UA
dc.subjectпсихологічний портретuk_UA
dc.subjectпсихологічний портрет особистості соціального підприємцяuk_UA
dc.titleОсобливості психологічного портрета особистості соціального підприємцяuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the psychological portrait of social entrepreneur’ personalityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractalt1The article analyzes the features of the study of the psychological portrait of the personality of a social entrepreneur. Based on the results of domestic and foreign scientific research, the author points out that the image of an entrepreneur began to form from the moment of the emergence of entrepreneurship as a field of activity. Since then, under the influence of various social processes (civil, political, economic, social, ecological, psychological and security) there has been a transformation of ideas about the entrepreneur in general, as well as his professional and personal qualities, motivation, value orientations in particular. If the early ideas about the entrepreneur gave an understanding of the need for certain personality qualities, character traits (readiness to take risks, focus on the profitability of one's own activity, competition, organization of production and work with others, innovativeness in relation to the product or the method of its production). Modern studies provide a description and thorough characterization of the qualities of a typical and successful entrepreneur. The article pays attention to the study of the value orientations of the entrepreneur, the motives of his activity, since these aspects of the psychological portrait have undergone significant changes due to the development and implementation of the concepts of sustainable development of society, socially responsible business, and social entrepreneurship. The psychological portrait of a social entrepreneur is outlined due to the inherent personality of the following characteristics: entrepreneurship as quality (activity, independence, risk-taking, initiative and creativity); motivation both for success in entrepreneurship and in achieving sustainable social changes (vector of motivation, morality, altruism); business skills (focus, determination, striving for improvement, perseverance, awareness); openness to interaction with others (communicability, empathy and trust, participation).uk_UA
Розташовується у зібраннях:Нагорна (Левицька) Н. С.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_3_Нагорна.pdfстаття357,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.