Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/30366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорна, Н. С.-
dc.date.accessioned2024-07-03T12:34:00Z-
dc.date.available2024-07-03T12:34:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/30366-
dc.descriptionНагорна, Н. С. Особливості психологічної готовності здобувачів освіти до соціального підприємництва / Н. С. Нагорна // Психологічні студії. - 2024. - № 1. - С.114-120.uk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізуються особливості психологічної готовності здобувачів освіти до соціального підприємництва. Спираючись на результати вітчизняних наукових шукань, автор вказує, що суспільна значущість соціального підприємництва зростає, особливо для повоєнного відновлення громад. Підкреслено, що подвійна специфіка діяльності соціального підприємництва має своє відображення на підприємницьких та просоціальних характеристиках особистості соціального підприємця, його готовності до діяльності. Здійснено огляд ретроспективи розвитку поглядів на концепт готовності особистості до професійної діяльності. Проаналізовано погляди вчених щодо сутності та особливостей поняття психологічна готовність особистості до професійної діяльності. За результатами досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених зазначено особливості психологічної готовності особистості до підприємництва. Для аналізу специфіки психологічної готовності особистості до соціального підприємництва додатково здійснено огляд означеного концепту для соціального працівника. Поєднання характеристик психологічної готовності за підприємницьким та просоціальним векторами дозволило запропонувати змістовне наповнення базового поняття. Під психологічною готовністю особистості до соціального підприємництва розуміється сукупність сформованих психологічних характеристик індивіда, що притаманні психологічному наповненню соціально-підприємницької діяльності, та є передумовою для впровадження соціально-підприємницьких ініціатив на рівні громади. Зазначено, що формування та розвиток психологічної готовності особистості до соціального підприємництва доцільно реалізовувати в процесі професіоналізації індивіда через використання заходів цілеспрямованого впливу, а також організаційних змін в університеті як освітній інституції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні студії;№ 1-
dc.subjectсоціальне підприємництвоuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectструктурні компоненти психологічної готовності здобувачів освіти до соціального підприємництваuk_UA
dc.subjectsocial entrepreneurshipuk_UA
dc.subjectpsychological readinessuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectpsychological readiness of students for social entrepreneurshipuk_UA
dc.titleОсобливості психологічної готовності здобувачів освіти до соціального підприємництваuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of psychological readiness of students for social entrepreneurshipuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractalt1The article analyzes the peculiarities of the psychological readiness of students for social entrepreneurship. Based on the results of domestic scientific research, the author points out that the social significance of social entrepreneurship is growing, especially for the post-war reconstruction of communities. It is emphasized that the dual specificity of social entrepreneurship is reflected in the entrepreneurial and pro-social characteristics of the social entrepreneur's personality, his readiness for activity. A review of the retrospective of the development of views on the concept of individual readiness for professional activity was carried out. The views of scientists regarding the essence and features of the concept of psychological readiness of an individual for professional activity are analyzed. According to the results of research by domestic and foreign scientists, the peculiarities of the psychological readiness of an individual for entrepreneurship are indicated. To analyze the specifics of a person's psychological readiness for social entrepreneurship, an overview of the defined concept for a social worker was additionally carried out. The combination of the characteristics of psychological readiness according to entrepreneurial and pro-social vectors made it possible to offer a meaningful filling of the basic concept. The psychological readiness of an individual for social entrepreneurship is understood as a set of formed psychological characteristics of an individual that are inherent in the psychological content of social-entrepreneurial activity, and is a prerequisite for the implementation of social-entrepreneurial initiatives at the community level. It is noted that the formation and development of the individual's psychological readiness for social entrepreneurship should be implemented in the process of professionalization of the individual through the use of purposeful influence measures, as well as organizational changes in the university as an educational institution.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Нагорна (Левицька) Н. С.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_6_Нагорна.pdfстаття207,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.