Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/30546
Назва: Роль соціальних мереж в інбаунд маркетинговій стратегії для стартапів
Інші назви: The role of social networks in inbound marketing strategy for startups
Автори: Вербицька, А. В.
Бабаченко, Л. В.
Лисенко, І. В.
Ключові слова: стартап
інбаунд маркетинг
канали комунікації
стратегія
контент-маркетинг
startup
inbound marketing
communication channels
strategy
content marketing
Дата публікації: 2023
Серія/номер: Академічні візії;Вип. 17
Короткий огляд (реферат): У даній статті визначено поняття «стартап», основні етапи розвитку стартапу і складові його успіху. Також розглянуто маркетинговий підхід – inbound (вхідний) маркетинг. Поява цього підходу обумовлена трансформаційними змінами економіки, необхідністю адаптації маркетингу до цифровізації економіки. Досліджено сутність поняття «інбаунд маркетинг», визначено його основні принципи та особливості. Зосереджено увагу на значенні такого майданчика, як соціальні мережі у контексті побудови маркетингової інбаунд стратегії. Розкрито основні переваги та особливості соціальних мереж через призму сьогодення, а також визначено роль реалізації контенту через соціальні мережі в інбаунд маркетинговій стратегії розвитку стартапів.
Опис: Вербицька, А. В. Роль соціальних мереж в інбаунд маркетинговій стратегії для стартапів / А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко, І. В. Лисенко // Академічні візії. - 2023. - Вип. 17..
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/30546
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: наукові статті
Бабаченко Л. В.: наукові статті
Вербицька А. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вербицька+Анна+Вікторівна (1).pdfстаття237,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.