Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/30656
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гагіна, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Литвин, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-03T12:44:28Z | - |
dc.date.available | 2024-09-03T12:44:28Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/30656 | - |
dc.description | English language practice : метод. вказ. до практ. занять та самост. роботи для здобувачів вищ. освіти 1-го року навчання спец. 035 «Філологія» освіт. ступеня «бакалавр» / уклад.: Н. В. Гагіна, С. В. Литвин. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2024. - 46 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Методичні вказівки з дисципліни «Практика англійської мови» розроблені для практичних занять та самостійної роботи здобувачів 1-го року навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 035 «Філологія» та спрямовані на розвиток іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Навчальний матеріал охоплює чотири тематичні розділи: «Родина», «Зовнішність», «Почуття та емоції», «Оселя», зміст яких відповідає програмі дисципліни. Запропоновані вправи та завдання мають комунікативну спрямованість, покликані сприяти формуванню й вдосконаленню вмінь із усіх видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письма). Кожний тематичний розділ містить вправи для закріплення та активізації лексичного матеріалу, а також розширення словникового запасу. Вправи на переклад вирізняються високим ступенем концентрації активних лексичних одиниць з теми, що вивчається, і дають змогу перевірити сформованість лексико- граматичних навичок. Різнопланові завдання з використанням ілюстративного матеріалу, автентичних текстів, аудіо- та відеоматеріалів сприяють інтенсифікації іншомовного спілкування під час розв’язання комунікативних завдань. В окремому розділі з рекомендаціями щодо виконання письмового завдання пояснюється структура есе, особливості його написання та види, наводиться приклад поєднання окремих структурних елементів у цілісний текст. Правильність виконання вправ і завдань, сформованість мовленнєвих умінь оцінюється викладачем на практичних заняттях, консультаціях або дистанційно із залученням платформи Moodle. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.title | English language practice : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів вищої освіти 1-го року навчання спеціальності 035 «Філологія» освітнього ступеня «бакалавр» | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Литвин С. В.: навчально-методичні видання Гагіна Н. В.: навчально-методичні видання Гуманітарні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5333 Методичка_ІФ_Гагіна_compressed.pdf | методичні вказівки | 1,7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.