Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 18.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Інформаційна технологія обробки історичних даних для формування ефективного пошукового ядраТкачук, Н. О.; Трунова, О. В.
2021Діджиталізація маркетингових інструментів підприємств спортивно-оздоровчої сфериЗабаштанська, Т. В.
2020Особливості та сучасні тенденції застосування системи digital-маркетингу на підприємствіРябов, І. Б.; Шевкопляс, І. М.
2020Роль іміджу у забезпеченні ринкового успіху підприємстваРябова, Т. А.; Воєдило, Н. Ю.
2020Товарна політика як основа маркетингової діяльності промислового підприємстваПолковниченко, С. О.; Безносько, Ю. В.
202121st century marketing: changes and challengesСябро, А. В.; Ніколаєнко, О. В.
2022Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах глобальних викликівЛисенко, І. В.; Отчиченко, Є. С.
2021Інновації як об’єкт маркетингуМоскаленко, В. А.; Рябченко, І. С.
2021Маркетингові аспекти успішності стартап проекту у сфері вендингового бізнесуГолуб, Д. Р.; Іванова, Н. В.
2021Формування маркетингової стратегії в підприємствах агропромислового комплексуДовга, Я. М.; Москаленко, В. А.