Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПшенична, Т. М.
dc.date.accessioned2015-09-22T19:25:47Z
dc.date.available2015-09-22T19:25:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/5199
dc.descriptionПшенична, Т. М. Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів / Т. М. Пшенична // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – К. : КНЕУ, 2015. – С. 332-340.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається маркетингове забезпечення агропромислових кластерів, що направлене на формування специфічних організаційних утворень як складових трирівневої інтеграційної моделі з виробництва, переробки і реалізації молока та молочної продукції. А також спрямоване на підвищення ролі великотоварних виробників сировини з урахуванням вимог СОТ, задля створення повноцінної сировинної бази, що відповідає міжнародним стандартам якості молочної продукції.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherК.: КНЕУen_US
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць;
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкластерen_US
dc.subjectмолоко та молочна продукціяen_US
dc.titleМаркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Пшенична Т. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdfстаття279,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.