Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5276
Назва: Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект
Автори: Острянко, Т. С.
Ключові слова: взаємодія
загальноосвітній навчальний заклад
координація
організаційно-педагогічна діяльність
організація
соціальний педагог
суб’єкти соціально-педагогічної діяльності
Дата публікації: 2015
Серія/номер: ;№1(9)
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність теоретико-методологічних підходів до організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі, визначено зміст організаційної діяльності та сформульовано авторське бачення організаційно-педагогічної діяльності шкільного соціального педагога, яка передбачає залучення соціальним педагогом усіх учасників навчально-виховного процесу до вирішення завдань соціально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано взаємодію як основу організаційно-педагогічної діяльності соціаль-ного педагога в загальноосвітньому навчальному закладі. Автором схаракте-ризовано складові організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога – організація, координація, управління.
Опис: Острянко, Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі : теоретико-методологічний аспект / Т. С. Острянко // Освітологічний дискурс. – 2015. - № 1 (9). - С. 166–177.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/5276
Розташовується у зібраннях:Острянко Т. С.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ostryanko_Osvitologichnyj_dyskurs_2015_1_18-1.pdfстаття289,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.