Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5276
Назва: | Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект |
Автори: | Острянко, Т. С. |
Ключові слова: | взаємодія загальноосвітній навчальний заклад координація організаційно-педагогічна діяльність організація соціальний педагог суб’єкти соціально-педагогічної діяльності |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | ;№1(9) |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність теоретико-методологічних підходів до організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі, визначено зміст організаційної діяльності та сформульовано авторське бачення організаційно-педагогічної діяльності шкільного соціального педагога, яка передбачає залучення соціальним педагогом усіх учасників навчально-виховного процесу до вирішення завдань соціально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано взаємодію як основу організаційно-педагогічної діяльності соціаль-ного педагога в загальноосвітньому навчальному закладі. Автором схаракте-ризовано складові організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога – організація, координація, управління. |
Опис: | Острянко, Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі : теоретико-методологічний аспект / Т. С. Острянко // Освітологічний дискурс. – 2015. - № 1 (9). - С. 166–177. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5276 |
Розташовується у зібраннях: | Острянко Т. С.: наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ostryanko_Osvitologichnyj_dyskurs_2015_1_18-1.pdf | стаття | 289,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.