Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстрянко, Т. С.
dc.date.accessioned2015-09-23T18:19:56Z
dc.date.available2015-09-23T18:19:56Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/5277
dc.descriptionОстрянко, Т. С. Педагогічні умови професійної взаємодії соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип.14. - С. 348-351.en_US
dc.description.abstractУ статті відмічено важливість і необхідність взаємодії соціального педагога з педа-гогічним колективом у процесі соціалізації учнів. Автором акцентовано увагу на визначенні та обґрунтуванні педагогічних умов, які сприятимуть забезпеченню професійної взаємодії соціального педагога з адміністрацією закладу, практичним психологом, учителями, батьками учнів. Висунуто пропозиції щодо вивчення практичних шляхів взаємодії соціального педагога з практичним психологом, адміністрацією і учителями у закладі освіти, а також визначення рівня професійної взаємодії фахівця у реалізації соціально-педагогічної діяльності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХмельницький : ХГПАen_US
dc.relation.ispartofseries;Вип.14
dc.subjectсоціальний педагогen_US
dc.subjectпедагогічний колективen_US
dc.subjectзагальноосвітній навчальний закладen_US
dc.subjectумоваen_US
dc.subjectпрофесійна взаємодіяen_US
dc.titleПедагогічні умови професійної взаємодії соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Острянко Т. С.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ostryanko_ped_dyskurs_2013_14_73.pdfстаття233,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.