Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстрянко, Т. С.
dc.date.accessioned2015-09-23T18:28:58Z
dc.date.available2015-09-23T18:28:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/5278
dc.descriptionОстрянко, Т. С. Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Проблеми соціальної роботи : філософія, психологія, соціологія. - ЧНТУ. - 2015. - № 2 (6). - С. 62-70.en_US
dc.description.abstractУ статті представлена і охарактеризована системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Розроблена модель складається з шести компонентів: цільового, компоненту взаємодії, організаційного, технологічного, рефлексивного, органааційно-змістовного та відображає основні етапи послідовної організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у закладі загальної середньої освіти - інформаційно-аналітичний, планово-прогностичний, діагностичний, організаційно-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 2 (6)
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectетапиen_US
dc.subjectкомпонентиen_US
dc.subjectорганізаційно-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectсоціальний педагогen_US
dc.titleСистемно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Острянко Т. С.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2015. — №2 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щiекнфтлщ_СрТЕГ_2015.pdfстаття200,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.