Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5283
Назва: Педагогические составные мотивации изучения иностранных языков у студентов неязыковых специальностей
Автори: Николаенко, О. В.
Ушатая, Т.А.
Ключові слова: мотивація
педагогічні складові
вивчення іноземних мов професійного спрямування
самостійна пізнавальна діяльність
педагогічна майстерність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія»
Серія/номер: Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць;Випуск 52
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває сутність педагогічних складових процесу, що сприяють підвищенню мотивації, як засобу активізації пізнавальної діяльності при вивченні іноземних мов у студентів немовних спеціальностей до вивчення іноземних мов. З метою підвищення зацікавленості до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням, викладачі повинні більше уваги приділяти розвитку пізнавальної самостійності та мотивації, як важливих передумов будь-якої діяльності особистості через педагогічну майстерність та навчально-методичну літературу.
Опис: Николаенко О.В. Педагогические составные мотивации изучения иностранных языков у студентов неязыковых специальностей / О.В. Николаенко, Т.А. Ушатая // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць / укладачі : І. В. Ковальчук, О. Ю. Костюк, С. В. Новоселецька. – Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2015. – Вип. 52. – с.205-208
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/5283
Розташовується у зібраннях:Ушата Т. О.: наукові статті
Ніколаєнко О. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Ніколаєнко О (2).pdfстаття277,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.