Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5386
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гагіна, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-28T06:21:21Z | - |
dc.date.available | 2015-09-28T06:21:21Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5386 | - |
dc.description | Гагіна Н. В. Кооперативне навчання у вищій школі / Н. В. Гагіна // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : наук. журн. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – Вип. 64. – С. 98–102. | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлено актуальність використання кооперативного навчання у вищій освіті України, з’ясовано відмінність кооперативної форми навчальної взаємодії від конкурентної та індивідуалістичної, визначено головні переваги кооперативного навчання. Здійснено порівняльний аналіз двох моделей кооперативного навчання: "Навчання разом" Д. Джонсона і Р. Джонсона та "Структури Кагана" С. Кагана з метою оцінки доцільності їх застосування у вищій школі, розкрито принципи організації кооперативної навчальної взаємодії студентів відповідно до зазначених моделей та наведено приклади простих структур, що можуть бути використані в процесі викладання будь-яких дисциплін. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : наук. журнал;Випуск 64 | - |
dc.subject | кооперативне навчання | en_US |
dc.subject | вища школа | en_US |
dc.title | Кооперативне навчання у вищій школі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Гагіна Н. В.: наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гагіна_Кооп навч.pdf | стаття | 210,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.