Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖидок, В. В.
dc.date.accessioned2015-09-28T18:01:31Z
dc.date.available2015-09-28T18:01:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/5524
dc.descriptionЖидок, В. В. Ефективність використання маркетингових рішень у сфері малого підприємництва / В. В. Жидок // Фінансово-еокномічна стратегія розвитку в умовах євро інтеграційних процесів: аспекти сталості та фінансової безпеки : міжнародна наук.-практ. конференція. – Чернігів, ЧНТУ, 2014.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.subjectмалий бізнесen_US
dc.subjectрозвиток підприємництваen_US
dc.titleЕфективність використання маркетингових рішень у сфері малого підприємництваen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: доповіді, тези доповідей
2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
s6_ZhydokVV_Tezy_2015_09_23_19_04_33_707.pdfконференція203,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.