Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/6249
Назва: Менеджмент сервісу: теорія та практика
Автори: Сахно, Є. Ю.
Дорош, М. С.
Ребенок, А. В.
Ключові слова: менеджмент
сервісне обслуговування
Дата публікації: 2010
Видавництво: К.: Центр учбової літератури
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику розглянуті питання надання споживачам матеріальних і нематеріальних послуг. Наведені відомості про організацію сервісного обслуговування технічно складних товарів, систему та види технічного обслуговування та ремонту машин на промисловому підприємстві, принципи організації і технології надання соціально-культурних та інформаційних послуг населенню. Наведені приклади вирі шення практичних задач, які виникають при сервісному обслуговуванні техніки, розроблені питання для самоконтролю знань користувачів і завдання для індивідуальної та самостійної роботи. Навчальний посібник спрямований на підвищення рівня освіти в галузі надання сервісних послуг і розрахований на спеціалістів галузі управління, аспірантів та студентів спеціальності «Менеджмент організацій».
Опис: Сахно, Є. Ю. Менеджмент сервісу: теорія та практика: Навчальний посібник / Є. Ю. Сахно, М. С. Дорош, А. В. Ребенок. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 328 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/6249
ISBN: 978-966-364-948-1
Розташовується у зібраннях:Сахно Є. Ю.: навчально-методичні видання
Кунденко А. В.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47.pdfнавчальний посібник1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.