Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/7409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВенжега, В. І.
dc.contributor.authorРудик, А. В.
dc.contributor.authorПасов, Г. В.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2015-10-24T22:53:05Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2015-10-24T22:53:05Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/7409
dc.descriptionВенжега, В. І. Вплив технології оброблення торцевих поверхонь пружин стиску автомобілів на їх надійність та довговічність / В. І. Венжега, А. В. Рудик, Г. В. Пасов // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 1 (71). - C. 108-116.en_US
dc.description.abstractПредставлено аналіз і класифікацію відмов, що виникають у вузлах автотранспортних засобів з вини пружин, запропоновано метод остаточного оброблення пружин шліфуванням, що забезпечує високу точність і продуктивність без зміни фізико-механічних властивостей поверхневого шару та нову методику знаходження середньоквадратичної базової площини обробленої торцевої поверхні деталі, яка не накладає обмежень на характер вимірювальної траєкторії та дозволяє оцінити як відхилення від перпендикулярності базової площини, так і знайти розсіювання точок обробленої плоскої поверхні щодо неї.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки; № 1 (71)
dc.titleВплив технології оброблення торцевих поверхонь пружин стиску автомобілів на їх надійність та довговічністьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Венжега В. І.: наукові статті
Рудик А. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1260.pdfстаття636,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.