Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/7711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, О. І.-
dc.contributor.authorШишкіна, О. В.-
dc.date.accessioned2015-11-03T09:24:09Z-
dc.date.available2015-11-03T09:24:09Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/7711-
dc.descriptionПанченко, О. І. Страховий маркетинг і фактори його розвитку / О. І. Панченко, О. В. Шишкіна // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія економічні науки. – Чернігів : ЧДТУ, 2011. – № 1 (48). – С. 385-391.en_US
dc.description.abstractУ статті визначено роль та значення маркетингу в розвитку страхового ринку, досліджено особливості страхового бізнесу, які визначають специфіку страхового маркетингу, а також встановлено основні фактори, що впливають на його подальший розвитокen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesВісник Чернігівського державного технологічного у ніверситету. Серія : Економічні науки;№ 17-
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectстраховий ринокen_US
dc.subjectстраховий маркетингen_US
dc.subjectстрахові послугиen_US
dc.titleСтраховий маркетинг і фактори його розвиткуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Панченко Олена Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42st_СТРАХОВИЙ МАРКЕТИНГ І ФАКТОРИ ЙОГО РОЗВИТКУ.pdfстаття1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.