Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/7725
Назва: Маркетингові аспекти впливу розвитку залізничної галузі на економічне обличчя регіону
Автори: Панченко, О. І.
Ключові слова: залізничний транспорт
регіональна транспортна система
транспортний маркетинг
маркетингове дослідження функціонування залізничного транспорту
Дата публікації: 2000
Видавництво: Київ :Видання Української Асоціації Маркетингу
Серія/номер: матеріали конференції;
Опис: Панченко, О. І. Маркетингові аспекти впливу розвитку залізничної галузі на економічне обличчя регіону / О. І. Панченко // Стратегічний маркетинг та інноваційний менеджмент: теорія та практика, проблеми підготовки фахівців : матеріали ІІ міжнар. конф. (м. Київ, 26-27 жовтня 2000 р). Вип. № 4 (6). – К. : Видання Української Асоціації Маркетингу, 2000. – С.88-89.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/7725
Розташовується у зібраннях:Панченко О. І.: доповіді, тези доповідей
2000

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
57t_Панченко_Маркетингові аспекти.pdfстаття99,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.