Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/7725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, О. І.-
dc.date.accessioned2015-11-04T10:00:44Z-
dc.date.available2015-11-04T10:00:44Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/7725-
dc.descriptionПанченко, О. І. Маркетингові аспекти впливу розвитку залізничної галузі на економічне обличчя регіону / О. І. Панченко // Стратегічний маркетинг та інноваційний менеджмент: теорія та практика, проблеми підготовки фахівців : матеріали ІІ міжнар. конф. (м. Київ, 26-27 жовтня 2000 р). Вип. № 4 (6). – К. : Видання Української Асоціації Маркетингу, 2000. – С.88-89.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherКиїв :Видання Української Асоціації Маркетингуen_US
dc.relation.ispartofseriesматеріали конференції;-
dc.subjectзалізничний транспортen_US
dc.subjectрегіональна транспортна системаen_US
dc.subjectтранспортний маркетингen_US
dc.subjectмаркетингове дослідження функціонування залізничного транспортуen_US
dc.titleМаркетингові аспекти впливу розвитку залізничної галузі на економічне обличчя регіонуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Панченко О. І.: доповіді, тези доповідей
2000

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
57t_Панченко_Маркетингові аспекти.pdfстаття99,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.