Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/7875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРедька, Є. В.-
dc.contributor.authorСавченко, В. Ф.-
dc.date.accessioned2015-11-18T14:51:19Z-
dc.date.available2015-11-18T14:51:19Z-
dc.date.issued2015-04-24-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/7875-
dc.descriptionСавченко, В. Ф. Торгова марка як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств / Є. В. Редька, В. Ф. Савченко // Юність науки - 2015 : соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : збірник тез доповідей Міжнародної студентської наук.-практ. конф. (23-24 квітня 2015 р., м. Чернігів). У 9-ти частинах. Ч. 1 / ЧНТУ. - Чернігів : ЧНТУ, 2015. - С. 52-55.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseries;Ч. 1-
dc.subjectторгова маркаen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectінструментen_US
dc.titleТоргова марка як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємствen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
s_1_Redka_tezi_1.docконференція63 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.