Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8047
Назва: Особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства
Інші назви: Features of functioning of domestic market of products of floriculture.
Автори: Соломаха, І. В.
Ключові слова: квітникарство
декоративне садівництво
ринок продукції квітникарства
зрізані квіти
виробники квітів
послуги квіткового бізнесу
floriculture
decorative gardening
market of products of floriculture
cut flowers
flower vendors
services of flower business
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопіль: ТНЕУ
Серія/номер: Вісник Тернопільського національного економічного університету;3
Короткий огляд (реферат): Уточнено поняття «квітникарство», визначено його місце в системі АПК та значення для життєдіяльності людини. Досліджені особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства, проаналізовані основні учасники ринку та їх взаємозв’язок. Надана характеристика різноманітних видів додаткових послуг на ринку флористичної продукції. The concept of "Floriculture" has been clarified, its place in the system of APK and the value for human life has been determined. The features of the functioning of the domestic market of flower production have been investigated, the main market participants and their relationships have been analyzed. The characteristic of various types of additional services on the market of floristic products has been granted.
Опис: Соломаха, І. В. Особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства / І. В. Соломаха // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2012. – № 3. – С. 33-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/8047
Розташовується у зібраннях:Соломаха І. В.: наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.