Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалиш, А.Г.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2015-12-30T11:13:04Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2015-12-30T11:13:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.uri-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/8163-
dc.descriptionМалиш Г. А. Проблеми управління філіальною мережею банку в сучасних умовах функціонування банківського бізнесу / Г. А. Малиш // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2014. - № 3 (23). - C. 136-141_1en_US
dc.description.abstractУ сучасних умовах розвитку банківської системи будь-якої країни важливе місце займає її філіальна мережа, яка виступає ефективним збутовим каналом банківських продуктів та послуг. Сьогоднішня необхідність до скорочення витрат на здійснення банківської діяльності та оптимізація процесів управління банками зумовлюють необхідність перегляду підходів до управління філіальною мережею банків. Зважаючи на відсутність комплексних досліджень щодо питання оптимального підходу до управління філіальною мережею банків, основним завданням даної статті є визначення місця філіальної мережі в структурі банківської системи, а також розробка методики для управління філіальною мережею банку в умовах постійної оцінки та аналізу продуктивності діяльності філіальних одиниць. Серед основних параметрів дослідження сили комерційного банку філіальна мережа займає важливе місце. На сьогодні основними напрямками подальшого розвитку філіальної мережі банків є: підтримка роботи філіальної мрежі банку на ефективному рівні, зростання популярності використання цифрових технологій тощо. Для реалізації відповідних заходів щодо забезпечення управління філіальною мережею банку в умовах постійної оцінки та аналізу продуктивності діяльності філіальних одиниць запропоновано наступну методику, яка включає декілька етапів: 1) аналіз клієнтських переваг; 2) визначення потенційного доходу філіальної мережі, яка діє в певному регіоні, а також у межах країни в цілому; 3) оцінка продуктивності роботи окремої одиниці філіальної мережі банку; 4) бенчмаркетинг виробничих потужностей філіальної одиниці банку; 5) визначення новітніх форматів роботи для існуючих та нових філіальних одиниць; 6) визначення стратегії міграції каналів філіальної мережі; 7) тестування – дослідження - впровадження. Запропонований підхід до управління філіальною мережею банку можна використовувати для банків різних груп. Чітко визначено пріоритети можливої поведінки банків на ринку за умови мінімізації витрат і підвищення їхньої конкурентоспроможностen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління; № 3 (23)-
dc.titleПроблеми управління філіальною мережею банку в сучасних умовах функціонування банківського бізнесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
136-141_1.pdfстаття325,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.