Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКайдаш, М. Д.
dc.date.accessioned2016-01-12T14:44:52Z
dc.date.available2016-01-12T14:44:52Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/8329
dc.descriptionКайдаш, М. Д. Деякі аспекти підвищення навчальної активності студентів в умовах переходу до кредитно-модульної системи / М. Д. Кайдаш // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. – 2008. – Вип. №53. – С. 28-32.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі підвищення навчальної активності студентів в умовах модульного навчання відповідно до вимог Болонського процесу. Активність студентів в навчальній діяльності розглядається в залежності від таких факторів, як вміння самостійно набувати знання та мотивація до навчання.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧДПУ ім. Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesВісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки;Вип №53
dc.subjectмодульне навчанняen_US
dc.subjectактивність студента в навчальній діяльностіen_US
dc.subjectсамостійна роботи студентаen_US
dc.subjectмотивація до навчанняen_US
dc.titleДеякі аспекти підвищення навчальної активності студентів в умовах переходу до кредитно-модульної системиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кайдаш М. Д.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деякі аспекти... .docстаття84,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.