Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасимчук, З. В.-
dc.contributor.authorРакша, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-01-30T16:42:08Z-
dc.date.available2016-01-30T16:42:08Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/8667-
dc.descriptionГерасимчук З. В. Теоретичні засади формування конкурентних переваг малого підприємства як основи підвищення рівня його конкурентоспроможності / З. В. Герасимчук, Н. В. Ракша // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2009. -№3(4) . - C. 32-41en_US
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується важливість володіння малим підприємством конкурентними перевагами, їх активізація як основного фактора підвищення рівня його конкурентоспроможності в умовах високого конкурентного тиску та мінливого зовнішнього середовища.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧДІЕУen_US
dc.titleТеоретичні засади формування конкурентних переваг малого підприємства як основи підвищення рівня його конкурентоспроможностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gerasymchuk.pdf227,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.