Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова, Т. А.-
dc.date.accessioned2016-01-31T18:34:28Z-
dc.date.available2016-01-31T18:34:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/8688-
dc.descriptionРябова Т. А. Поведінка промислових споживачів на ринку з позицій сучасного маркетингу / Т. А. Рябова // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №1(5) . - C. 97-104en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми маркетингової методології сучасного етапу розвитку маркетингу. Досліджуються особливості поведінки індивідуальних та організованих споживачів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧДІЕУen_US
dc.subjectповедінкаen_US
dc.subjectіндивідуальна поведінкаen_US
dc.subjectповедінка організованих споживачівen_US
dc.subjectповедінкові аспекти споживанняen_US
dc.titleПоведінка промислових споживачів на ринку з позицій сучасного маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: наукові статті
№ 1(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rabova 97-104.pdf207,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.