Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8709
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗлобін, С. В.-
dc.date.accessioned2016-01-31T23:20:25Z-
dc.date.available2016-01-31T23:20:25Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/8709-
dc.descriptionЗлобін С. В. Визначення економічної доцільності створення інтернет-магазину / С. В. Злобін // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №2(6) . - C. 111-122en_US
dc.description.abstractУ статі розглянуто основні показники, що дозволяють визначити економічну доцільність створення Інтернет-магазину, охарактеризовано переваги і недоліки кожного з сервісів, що надають статистику про запити, особливості збору статистики запитів, інтерфейсу, можливостей, зручність використання, визначено формулу обсягу цільової аудиторії Інтернет-магазину, що торгує одягом.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧДІЕУen_US
dc.subjectпошукові запитиen_US
dc.subjectобсяг цільової аудиторіїen_US
dc.subjectвідвідуваністьen_US
dc.subjectконверсіяen_US
dc.subjectприбуток з трансакціїen_US
dc.titleВизначення економічної доцільності створення інтернет-магазинуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2(6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111-122 zlobin.pdf316,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.