Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуворова, С. Г.-
dc.date.accessioned2016-02-03T12:28:27Z-
dc.date.available2016-02-03T12:28:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/8833-
dc.descriptionСуворова, С. Г. Сучасний інструментарій маркетингових досліджень: стан та перспективи розвитку / С. Г. Суворова // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1: Економіка. - 2011. - № 1 (9). - С. 139-148.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні особливості маркетингових досліджень на сучасному етапі, визначено основний методичний інструментарій досліджень. Проаналізовано стан та перспективи розвитку мар- кетингових досліджень в Україні.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧДІЕУen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 1 (9)-
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectметоди маркетингових дослідженьen_US
dc.subjectінструментарій дослідженняen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmethods of marketing researchen_US
dc.subjectmarketing research toolkiten_US
dc.subjectdataen_US
dc.titleСучасний інструментарій маркетингових досліджень: стан та перспективи розвиткуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11ssgtpr.pdfстаття257,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.